Hotel Florent - Hotel policy

1. Algemene informatie

Welkom in Hotel Florent. Wij doen ons uiterste best om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dit beleid is opgesteld om duidelijkheid te bieden over afspraken en wederzijdse verantwoordelijkheden.

Contact:
📞 Receptie: +32 (0) 3 491 03 10
📧 E-mail: info@hotelflorent.be
🕑 Openingstijden receptie: 07:00 - 18:00 (zondag tot 12:00)

2. Reserveringen & annuleringen

Een reservering is pas definitief na ontvangst van een bevestiging van het hotel. Annuleringenkosten zijn afhankelijk van het gekozen tarief.

3. Check-in & check-out

Check-in: vanaf 12:00 (na 18:00 en op zondag via self check-in)
Check-out: uiterlijk 11:00
Vroeg inchecken of laat uitchecken kan op verzoek en is afhankelijk van beschikbaarheid; extra kosten kunnen van toepassing zijn.
Gasten dienen bij check-in een geldig identiteitsbewijs te tonen.

4. Betalingen

Wij accepteren: bankcontact, contant, creditcard, overschrijvingen. Betalingen dienen te gebeuren uiterlijk bij aankomst in het hotel. Het hotel behoudt zich het recht voor een borg in rekening te brengen bij check-in.

5. Gedragsregels voor gasten

  • Roken is niet toegestaan in de kamers en binnenruimtes. Bij overtreding wordt een boete van 1 overnachting in rekening gebracht.
  • Huisdieren zijn toegelaten op aanvraag. In de ontbijtruimte zijn ze niet toegelaten. Extra onderhoudskosten worden aangerekend.
  • Houd rekening met andere gasten. Stilte geldt tussen 22:00 en 06:00.
  • Maximaal 3 personen per kamer toegestaan.

6. Faciliteiten & services

Gratis Wi-Fi beschikbaar in alle kamers en openbare ruimtes. Parkeergelegenheid kan extra geboekt worden naargelang beschikbaarheid. Extra's kunnen bij reservatie of ter plekke bijgeboekt worden.

7. Veiligheid & aansprakelijkheid

Gelieve nooduitgangen vrij te houden en aanwijzingen bij calamiteiten op te volgen. Het gebruik van eigen kooktoestellen, kaarsen of andere brandgevaarlijke voorwerpen is verboden. Het hotel is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade aan persoonlijke eigendommen. Gasten zijn aansprakelijk voor schade veroorzaakt aan hotelbezit.

8. Privacy & gegevensbescherming

Wij behandelen uw persoonsgegevens vertrouwelijk en in overeenstemming met de geldende privacywetgeving (AVG / GDPR). Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor reserveringen, facturatie en wettelijke verplichtingen.

9. Klachtenprocedure

Wij streven naar tevreden gasten. Mocht u een klacht hebben, meldt dit dan direct bij de receptie zodat wij dit tijdens uw verblijf kunnen oplossen.

10. Overige bepalingen

Op deze voorwaarden is het Belgische recht van toepassing. Eventuele geschillen zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank in Antwerpen.