Welkom in Hotel Florent. Wij doen ons uiterste best om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dit beleid is opgesteld om duidelijkheid te bieden over afspraken en wederzijdse verantwoordelijkheden.
Contact:
📞 Receptie: +32 (0) 3 491 03 10
📧 E-mail: info@hotelflorent.be
🕑 Openingstijden receptie: 07:00 - 18:00 (zondag tot 12:00)
Een reservering is pas definitief na ontvangst van een bevestiging van het hotel. Annuleringenkosten zijn afhankelijk van het gekozen tarief.
Check-in: vanaf 12:00 (na 18:00 en op zondag via self check-in)
Check-out: uiterlijk 11:00
Vroeg inchecken of laat uitchecken kan op verzoek en is afhankelijk van beschikbaarheid; extra kosten kunnen van toepassing zijn.
Gasten dienen bij check-in een geldig identiteitsbewijs te tonen.
Wij accepteren: bankcontact, contant, creditcard, overschrijvingen. Betalingen dienen te gebeuren uiterlijk bij aankomst in het hotel. Het hotel behoudt zich het recht voor een borg in rekening te brengen bij check-in.
Gratis Wi-Fi beschikbaar in alle kamers en openbare ruimtes. Parkeergelegenheid kan extra geboekt worden naargelang beschikbaarheid. Extra's kunnen bij reservatie of ter plekke bijgeboekt worden.
Gelieve nooduitgangen vrij te houden en aanwijzingen bij calamiteiten op te volgen. Het gebruik van eigen kooktoestellen, kaarsen of andere brandgevaarlijke voorwerpen is verboden. Het hotel is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade aan persoonlijke eigendommen. Gasten zijn aansprakelijk voor schade veroorzaakt aan hotelbezit.
Wij behandelen uw persoonsgegevens vertrouwelijk en in overeenstemming met de geldende privacywetgeving (AVG / GDPR). Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor reserveringen, facturatie en wettelijke verplichtingen.
Wij streven naar tevreden gasten. Mocht u een klacht hebben, meldt dit dan direct bij de receptie zodat wij dit tijdens uw verblijf kunnen oplossen.
Op deze voorwaarden is het Belgische recht van toepassing. Eventuele geschillen zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank in Antwerpen.